طراحی وب‌سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام

طراحی وب‌سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام

2 دقیقه زمان مطالعه

طراحی وب‌سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام یکی از فعالیت های اصلی و تخصصی این مجموعه است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

در عصر دیجیتال، وب‌سایت شما نه تنها یک ویترین آنلاین، بلکه قلب تپنده کسب‌وکار شما در فضای مجازی است.

در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام، ما به این مهم واقفیم و با ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با رویکرد های مختلف، آماده هستیم تا به کسب و کارها در تحقق این هدف مهم یاری رسانیم.

در واقع ماموریت اصلی ما در این فضا کمک به کسب و کارها در راستای بهتر و بیشتر دیده شدن کسب و کارها در فضای آنلاین می باشد.

به همین جهت برای تحقق این موضوع خدمات طرحی وب سایت در آژانس خلاقیت رهام را به چند دسته تقسیم و تفکیک کردیم:

۱- طراحی وب‌سایت‌های اقتصادی

برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک، ما گزینه‌هایی اقتصادی و کارآمد ارائه می‌دهیم.

وب‌سایت‌هایی که ضمن ارائه هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، کیفیت و کارایی لازم را برای معرفی و رشد کسب‌وکار شما فراهم می‌آورند.

این موضوع به کسب و کارهای کوچک کمک می کند که با صرف هزینه کمتر و در زمان بسیار کوتاه تر حضور خود را در فضای آنلاین فعال نموده و با سرعت بیشتری نسبت به ارائه خدمات خود در فضای آنلاین اقدام نمایند.

علاوه بر آن این امکان فراهم می شود که بتوانند با سرعت و چابکی بیشتری تغییرات اولیه کسب و کار خود را بر روی وب سایت اعمال نمایند.

۲- طراحی وب‌سایت‌های اختصاصی و حرفه‌ای

برای برندهایی که به دنبال تمایز و نمایش خلاقیت خود هستند، ما خدمات طراحی وب‌سایت‌های اختصاصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم.

این وب‌سایت‌ها با توجه به نیازها و خواسته‌های دقیق شما طراحی می‌شوند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند.

نکته مهم در این طرح، استفاده از طرح ها وساختار های یکتا و منحصربه فرد می باشد و رعایت این موضوع برای کسب و کارهای بزرگ و با سابقه تر یک امر بدیهی است چرا که طراحی وب سایت های اختصاصی با هماهنگی هویت بصری و برند آن کسب و کار ساخته می شود.

در این طرح، به دلیل اینکه فرایند های کاری کسب و کارهای بزرگ به طور کامل مشخص شده و از مرحله آزمون و خطا گذشته است پیشنهاد می شود که از CMS های اختصاصی و منحصر به فرد استفاده شود و این موضوع در عملکرد، بهره وری و حتی امنیت وب سایت به سزایی دارد.

۳- طراحی تخصصی وب‌سایت‌های آموزشی و آموزشگاهی

تجربه ۶ ساله ما از راه اندازی و پشتیبانی انواع مختلف پلتفرم های آموزش آنلاین برای مدرسین، موسسه ها، مدارس و سایر مراکز آموزشی به ما درک کاملی ازنیازهای فعالین حوزه آموزش و همینطور کاربران آنها ارائه داده است.

این موضوع ما را قادر ساخته تا وب‌سایت‌ها و پلتفرم های آموزشی و آموزشگاهی را با ویژگی‌های تخصصی و ابزارهای کارامد برای این حوزه طراحی کنیم.

این وب‌سایت‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که همه فرایند های کاری اصلی و فرعی یک آموزشگاه آنلاین اعم از میزبانی و برگزاری دوره های آموزشی، سیستم های اتوماتیک فروش، سیستم های مدیریت مالی و حسابداری، سامانه مدیریت کاربران، سامانه مدیریت آموزش، سامانه برگزاری آزمون و … را شامل می شود.

۴- طراحی تخصصی وب‌سایت‌های فروشگاهی

ما به شما در راه‌اندازی وب‌سایت‌های فروشگاهی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و بهترین روش‌های موجود کمک می‌کنیم.

در راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها اولین گام درک کامل نیازها و اهداف کسب‌وکار شما است تا بتوانیم یک استراتژی منحصر به فرد و هماهنگ با نوع مخاطب و مشتری شما، برای طراحی وب سایت شما ایجاد کنیم که نه تنها بازدیدکنندگان را جذب کند بلکه آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

تمرکز ما به طور خاص بر روی طراحی مسیر سفر مشتری در وب سایت کارفرما می باشد به طوری که کاربر از بدو ورود در سایت بتواند قدم به قدم با بخش های مختلف سایت همراهی کند و در نهایت به هدف تعیین شده در وب سایت برسد.

فروشگاه های اینترنتی طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام با در نظر گرفتن ساختارهای سئو، اصول دیجیتال مارکتینگ، تحلیل داده ها و رفتار کاربر، برای بهبود عملیات و بهینه سازی در موتورهای جستجو، افزایش و رشد نرخ بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش و درامد کارفرما طراحی و توسعه می یابد.

۵- طراحی UI/UX اختصاصی و کاربر پسند

یکی دیگر از خدمات آژانس خلاقیت رهام توسعه رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) با تمرکز بر سادگی، زیبایی و کارایی می باشد.

این خدمت برای کسب و کارهایی مناسب است که درحال حاضر وب سایت فعال دارند و به فکر توسعه رابط کاربری آن، یا بهبود تجربه کاربری درآن هستند.

این موضوع توسط تیم خلاق و طراح رهام پس از بررسی دقیق نیازها و رفتارهای کاربران هدف برای کسب و کار کارفرما طراحی و اجرا می گردد.

در انتها نیز با استفاده از تحقیقات کاربری و آزمایش‌های کاربردی برای اطمینان از عملکرد بی‌نقص وب‌سایت در محیط‌های واقعی بازخورد طراحی انجام شده گرفته می شود و در صورت لزوم به اصلاح و یا بهینه سازی آن پرداخته می شود.

در آژانس خلاقیت رهام، ما با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه عمیق در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت‌های تخصصی، متعهد به تحقق بخشیدن چشم‌انداز دیجیتالی شما هستیم.

از درک کامل نیازهای شما گرفته تا ایجاد استراتژی‌های سفارشی، هدف ما ایجاد تجربه‌ای است که نه تنها بازدیدکنندگان را جذب می‌کند، بلکه آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل نماید.

با تمرکز بر روی طراحی ریسپانسیو، سئو و امنیت پیشرفته، ما وب‌سایتی را تحویل می‌دهیم که نه تنها جذاب و کاربرپسند است، بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی و فروش عمل می‌کند.

اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی استثنایی و موثر هستید، ما در آژانس خلاقیت رهام آماده پشتیبانی از شما در هر قدم از این سفر هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید و اولین قدم را به سوی تحول دیجیتالی خود بردارید.

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
admin
مدیر
2 ماه قبل

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

admin
مدیر
2 ماه قبل
پاسخ به  admin

ت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارس

admin
مدیر
2 ماه قبل

شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

admin
مدیر
2 ماه قبل
پاسخ به  admin

شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی

مقالات مرتبط

در استودیو رهام، ما با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های فیلم‌برداری، عکاسی، تولید محتوای ۳۶۰ و VR، تولید پادکست و … دنیایی از تجربه های خلاقانه را پیش روی شما می‌گشاییم. با به‌کارگیری ابزارهای روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم خلاق و با تجربه استودیو رهام، هر ایده‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. در […]

در دنیای پیچیده و رقابتی امروز، حضور مؤثر در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. این در حالیست که کسب و کارها فارغ از هر نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهند در تلاش هستند سهم مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهند و این امر مستلزم حضور فعال و موثر […]

در عصر دیجیتال، وب‌سایت شما نه تنها یک ویترین آنلاین، بلکه قلب تپنده کسب‌وکار شما در فضای مجازی است. در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام، ما به این مهم واقفیم و با ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با رویکرد های مختلف، آماده هستیم تا به کسب و کارها در تحقق این هدف مهم یاری رسانیم. در واقع ماموریت اصلی ما در این فضا کمک به کسب و کارها در راستای بهتر و بیشتر دیده شدن کسب و کارها در فضای آنلاین می باشد. به همین جهت برای تحقق این موضوع خدمات طرحی وب سایت در آژانس خلاقیت رهام را به چند دسته تقسیم و تفکیک کردیم:

Scroll Down

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x