آژانس خلاقیت رهام

به دنیای خلاقیت و نوآوری استودیو رهام خوش آمدید!

3 دقیقه زمان مطالعه

در استودیو رهام، ما با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های فیلم‌برداری، عکاسی، تولید محتوای ۳۶۰ و VR، تولید پادکست و … دنیایی از تجربه های خلاقانه را پیش روی شما می‌گشاییم. با به‌کارگیری ابزارهای روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم خلاق و با تجربه استودیو رهام، هر ایده‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. در ادامه با خدمات کلیدی ما آشنا می شوید:

۱-فیلم برداری و تولید محتوای ۳۶۰ (واقعیت مجازیVR  ).

تولید محتوای ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی (VR) از جدیدترین ترند ها در دنیای دیجیتال است که امکان ایجاد تجربه غوطه‌وری و فراگیر برای مخاطبین را فراهم می‌آورد. این فناوری، با ارائه دیدگاهی ۳۶۰ درجه از محیط، به بیننده اجازه می‌دهد تا خود را کاملاً در درون محتوا حس کند، این امر موجب افزایش تعامل و تجربه‌ای به یادماندنی می‌شود. مزایای استفاده از محتوای ۳۶۰ درجه و تکنولوژی VR شامل بهبود قابل توجه در تعامل و وفاداری مشتری، ارائه روایت‌های قوی و جذاب، و امکان نمایش محصولات یا مکان‌ها به شیوه‌ای کاملاً جدید و تأثیرگذار است. استفاده از این تکنولوژی، به ویژه برای برندهایی که خواهان برجسته‌سازی و تمایز در بازار رقابتی هستند، ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد می‌کند. ما در استودیو رهام، با تجربه و کارشناسی دقیق نیازهای شما و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم خلاق، آماده‌ایم تا شما را در این مسیر همراهی کنیم.

۲فیلم برداری هوایی، محیطی.  Full HD, 4K.

فیلم‌برداری هوایی، با استفاده از پهپادهای مجهز و پیشرفته با قابلیت فیلم برداری ۳۶۰ و 8K ، امکانی منحصربه‌فرد برای ثبت تصاویر و ویدئوهای خیره‌کننده از زوایای بالا ارائه می‌دهد. در استودیو رهام، ما با دریافت مجوزهای رسمی از مراجع ذی‌صلاح، اطمینان حاصل می‌کنیم که فیلم‌برداری هوایی شما نه تنها با کیفیت بالا بلکه کاملاً قانونی و مطابق با ضوابط جاری در انجام شود. این رویکرد حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ دغدغه‌ای از مزایای فیلم‌برداری هوایی بهره‌مند شوید.

این نوع فیلم برداری برای صنایع مختلف اعم از هتل ها، مراکز تفریحی، کارخانجات و … امکان ویژه ای برای معرفی جامع خدمات خود در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی ارائه می نماید.

۳ فیلم برداری استودیویی و کروماکی

خدمات فیلم‌برداری استودیویی رهام امکان خلق صحنه‌های خلاقانه با کنترل کامل نور و صدا را می‌دهد. استفاده از کروماکی به ما اجازه می‌دهد تا در ساخت ویدئو ها از پس زمینه های طبیعی ویا صحنه‌های دیجیتالی بهره ببریم. و در نهایت برای تولید محتوای تبلیغاتی، موزیک ویدئوها، و ویدئوهای آموزشی ایده‌آل، خلاقانه عمل کنیم.
علاوه بر آن، مزیت منحصر به فرد فیلم برداری استودیویی در مدیریت نور و صدا با حداقل نویز و نوسان می باشد.

 ۴- تولید و تدوین ویدئو

تیم خلاق ما در استودیو رهام، با استفاده از جدیدترین نرم‌افزارهای اصلی و اورجینال و با همکاری تیم خلاق و باتجربه، ویرایش، تولید و تدوین ویدئو را به سطحی جدید برده است. ما در کنار شما خواهیم بود تا از ایده‌پردازی اولیه تا تولید نهایی، ویدئوهایی با کیفیت بالا و محتوای معنادار تولید کنیم که پیام شما را به طور موثر به مخاطبانتان منتقل کند.

۵- عکس‌برداری استودیویی و محیطی

عکاسی در استودیو رهام، ترکیبی از هنر و تکنولوژی است. از عکاسی محصول با جزئیات دقیق گرفته تا عکاسی صنعتی، آتلیه ای و حتی ۳۶۰ درجه. ما از تجهیزات پیشرفته و تکنیک‌های عکاسی نوین برای ثبت تصاویر استفاده می کنیم و سپس با نرم افزار های اصلی و پیشرفته ویرایش می نماییم تا در ابعاد و کیفیت مطلوب کارفرما قرار گیرد.

۶- ضبط و تدوین پادکست و کتاب صوتی

استودیو رهام مکانی است برای خلق محتوای صوتی با کیفیتی گوش نواز . از ضبط پادکست‌ها گرفته تا تولید کتاب‌های صوتی، ما به شما کمک می‌کنیم تا پیام خود را با کیفیت و جذاب به گوش شنوندگان برسانید. با استفاده از تجهیزات ضبط حرفه‌ای و تکنیک‌های تدوین پیشرفته در محیط آگوستیک استودیو رهام، ما کیفیتی بی‌نظیر را برای محتوای صوتی شما تضمین می‌کنیم.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات استودیو رهام و یا دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا از طریق فرم تماس با ما در وب‌سایت یا شماره‌های زیر اقدام فرمایید. تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و همراهی در تحقق ایده‌های خلاقانه شماست.

فرم تماس  با ما:
 نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
شرکت/سازمان
نوع خدمات مورد نیاز

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

در استودیو رهام، ما با ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های فیلم‌برداری، عکاسی، تولید محتوای ۳۶۰ و VR، تولید پادکست و … دنیایی از تجربه های خلاقانه را پیش روی شما می‌گشاییم. با به‌کارگیری ابزارهای روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم خلاق و با تجربه استودیو رهام، هر ایده‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. در […]

در دنیای پیچیده و رقابتی امروز، حضور مؤثر در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. این در حالیست که کسب و کارها فارغ از هر نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهند در تلاش هستند سهم مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهند و این امر مستلزم حضور فعال و موثر […]

در عصر دیجیتال، وب‌سایت شما نه تنها یک ویترین آنلاین، بلکه قلب تپنده کسب‌وکار شما در فضای مجازی است. در آژانس دیجیتال مارکتینگ رهام، ما به این مهم واقفیم و با ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با رویکرد های مختلف، آماده هستیم تا به کسب و کارها در تحقق این هدف مهم یاری رسانیم. در واقع ماموریت اصلی ما در این فضا کمک به کسب و کارها در راستای بهتر و بیشتر دیده شدن کسب و کارها در فضای آنلاین می باشد. به همین جهت برای تحقق این موضوع خدمات طرحی وب سایت در آژانس خلاقیت رهام را به چند دسته تقسیم و تفکیک کردیم:

Scroll Down

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x